تندروها دلسوز مردم ایران نیستند؛ میخواهند از مشکلات برای برای سبد رای خود رای جمع کنند
یک عضو ا با اشاره به اینکه دولت چهاردهم بر «ساختار پر از ناترازی» دولت قبل مستقر شده، گفت: آقایانی که دولت را تخریب میکنند و دائما دم از ناامیدی میزنند، دائما هجمه علیه دولت ایجاد میکنند و گاهاً با اپوزیسیون خارجی و حتی دشمنان همصدا میشوند، اینها دلسوز این کشور، مردم ایران و جامعه مستضعف ایران نیستند. میخواهند از این مشکلات برای سبد رای آیندهشان آرایی را جمع کنند بنابراین از همین حالا خودشان را در رقابت و انتخابات قرار دادند و این هجمهها بیشتر جنبه سیاسی دارد.
رضا سپهوند در گفتوگو با خبرنگار ایلنا، درباره تداوم وجود ناترازی انرژی در کشور گفت: دولتی که آقای پزشکیان تحویل گرفت، بر ساختار دولت سیزدهم نشست که پر از ناترازی بود؛ یعنی ناترازیها دهن باز کرده بودند، به طوری که در سال گذشته ما حتی ذخیرهسازی سوخت برای نیروگاههای خودمان نداشتیم. امروز با جنگی که اتفاق افتاد، با تحریمهای بیشتری که رخ داد، این ناترازیها تشدید شد.
این عضو کمیسیون انرژی با بیان اینکه ناترازیها نتیجه بیش از یک دهه عدم سرمایهگذاری در کشور است که به دولت چهاردهم رسیده، یادآور شد: دولت چهاردهم به هر حال تلاش خود را میکند؛ در حوزه برق و تولید برق خورشیدی به نظرم نمره مثبت میگیرد.در حوزه ذخیرهسازی سوخت برای نیروگاهها نمره مثبت میگیرد. در حوزه تولید نفت و صادراتش با این تنگنایی که وجود دارد نمره مثبت میگیرد؛ در تولید بنزین و گاز نمرهاش مثبت است.