به معیشت بازنشستگان توجه شود
رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمریبگیران تأمین اجتماعی مازندران، با انتقاد از وضعیت معیشتی و درمانی بازنشستگان، خواستار پرداخت بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی، اجرای صحیح قوانین و رفع تبعیض در ارائه خدمات به این قشر شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا ، مراسم روز خانواده و تکریم بازنشستگان با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، مدیرکل تأمین اجتماعی استان، معاونان مدیریت درمان تأمین اجتماعی، اعضای هیئتمدیره و هیئت اجرایی کانون بازنشستگان و خانه کارگر مازندران، نمایندگان تشکلهای صنفی و کارگری و جمعی از فعالان اجتماعی در سالن اجتماعات خانه کارگر مازندران در قائمشهر برگزار شد.
در این همایش، نصرالله دریابیگی، رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمریبگیران تأمین اجتماعی مازندران و نایبرئیس کانون عالی بازنشستگان کشور، ضمن تجلیل از جایگاه بازنشستگان، به تشریح مشکلات و دغدغههای این قشر پرداخت.