اعتراض کشاورزان هندیجان به برداشت بیرویه آب از بالادست رودخانه زهره
جمعی از کشاورزان هندیجان با ابراز نگرانی از نرسیدن آب رهاسازیشده از سد آسک به اراضی پاییندست، خواستار بررسی فوری این موضوع از سوی مسئولان استان خوزستان شدند.
جمعی از کشاورزان شهرستان هندیجان در تماس با ایلنا، ضمن اشاره به مشکلات ناشی از کمبود آب در پاییندست حوضه، نسبت به نرسیدن آب رهاسازیشده از سد آسک به اراضی کشاورزی منطقه اعتراض کردند.
به گفته این کشاورزان، باز بودن کانالهای بالادست و برداشت آب در مسیر، موجب شده بخش قابل توجهی از آب پیش از رسیدن به هندیجان مصرف شود؛ موضوعی که علاوه بر تشدید کمآبی، افزایش شوری آب و خسارت به اراضی کشاورزی منطقه را نیز به دنبال داشته است.