هشدار محسن رضایی به آمریکا درباره نقض تفاهمنامه
فرمانده سپاه در دوران جنگ تحمیلی با اعلام هشدار به آمریکا در زمینه نقض بندهایی از تفاهمنامه با تداوم تنشآفرینی در تنگه هرمز، تصریح کرد: پاسخ نقض هر بند از تفاهمنامه، سریع و کوبنده خواهد بود.
به گزارش ایلنا، محسن رضایی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «آمریکا با حمایت از اقدامات نیروی نیابتی خود در منطقه، بند اول تفاهمنامه و با ادامه تنشآفرینی در تنگه هرمز، بند پنجم را نقض کرده است. پاسخ نقض هر بند از تفاهمنامه، سریع و کوبنده خواهد بود.»